24 lis 2012

Cześć.

Cześć:D

Ehh poszłam spać o 18.00 i wstałam o 6.20 :x Dwa dni temu miałam urodziny więc dzisiaj robię w pizzerii. Mam nadzieję że będzie fajnie. Muszę posprzątać pokój, umyć głowę i uszykować jakieś ciuchy na dzisiaj. Ostatnio skończyłam oglądać Anime Accel World. Jest z tego roku :> To ja może krótko je opiszę xd: Jest to Anime o czwórce przyjaciół (Haru, Taku, Chiu i Kurouykihime) grających w grę BRAIN BURST. Zdobywają oni poziomy, punkty, specjalne ataki.. do czasu aż na drodze nie staną im wrogowie próbujący za wszelką cenę odebrać im ich punktów i specjalnych ataków. Przyjaciele muszą podołać problemom i chronić siebie na wzajem. Anime osobiście mi się spodobało. Fajna kreska, openingi i endingi. Fabuła też świetna. Oceniam na 9/10 ponieważ były momenty kiedy mi się nudziło. Jednak jest warte obejrzenia ^.^ Hmm.. ja spadam. Muszę się wyrobić do 16.00 z posprzątaniem pokoju i ogólnie uszykowaniem się, tak jak wspomniałam na początku xd Poniżej macie kilka zdjęć z Accel World. Paaa :P










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz