25 lis 2012

Opening Acchi Kocchi:33

Macie tu opening i ending z Acchi Kocchi ^^
Są genialne i słodkie:D

Jak ktoś się nie zna na angielskim to poniżej jest tłumaczenie na polski ^3^

Opening:

Raz, dwa, trzy, cztery!
Raz, dwa, trzy, cztery!
Ooo, ooo, jazda!
Nie wiem nic o miłości,
pragnę tylko wpatrywać się w Ciebie.
Trudno teraz jest być szczerym z samym sobą.
Zauważyłaś to, czy jeszcze nie?
To wielka tajemnica.
W tamtych dniach, które spędziłam sama,
czułam wyraźnie, że czegoś mi brakowało.
Kiedy jesteśmy wszyscy razem, jest dużo weselej.
Chodźmy się zabawić!
W jednym miejscu trzymamy się za ręce.
Gdzie indziej robimy zamieszanie.
To ciepłe poczucie harmonii,
uspokaja wszystkich.
W tym miejscu wszyscy wyluzujemy się.
A tam odpoczniemy sobie.
Moje serce lśni,
ponieważ jesteś tu przy mnie.

Ending:

Proszę, pogłaszcz mnie po głowie,
kiedy chwytam Cię za rękaw.
Pogłaszcz mnie, gdy Cię ciągnę,
chcę tylko się lenić i tarzać w okół.
Tobą wcale nie przejmuję się.
Jesteś tylko trochę ciekawy.
Kiedy szczerzę się i miauczę,
wiem, że podrapiesz mnie po grzbiecie.
Zawsze jesteś taki tępy.
Spójrz na mnie,
nie powiem "kocham Cię".
Zostań ze mną.
Chcę Cię mieć tylko dla siebie.
 Nie potrafię być szczera z Tobą,
ale mimo to,
możesz chwycić moją dłoń,
i trzymać jak najmocniej.

Takie łachowe, dziwne i słodkie *u* 
I bez skojarzeń mi tu!!!XD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz