25 lis 2012

Hej, hej.

Jak tam leci u Was? Wczoraj jak pisałam w poprzednim poście robiłam urodziny i było w sumie fajnie tylko popsuły wszystko takie 4 osoby :x Cały czas były w centrum uwagi, przyszły tylko żeby się nażreć i nachlać a jak już powiedziałam żebyśmy gdzieś poszły do parku czy na osiedle to one sobie szły gdzie chcą jakby nie były ze mną na urodzinach. Nie trzymały się grupy, szły sobie gdzie chcą..rozwaliły pełną butelkę Coli. Czyli tak jakby wrzuciły 6 zł które moja mama zarobiła w błoto. Do tego w tej grupie była moja NAJLEPSZA przyjaciółka. A teraz już nie wiem czy taka najlepsza. Bo skoro była najlepsza to chyba się powinna trzymać mnie bo przyjaciółki to raczej wszystko robią razem i trzymają się ze sobą zawsze i wszędzie. A ona nie, ona odeszła i poszła sobie z tymi bardziej 'popularnymi'. Ale to świadczy tylko o ich kulturze i o tym jak ich rodzice wychowali. Jak ja się cieszę że zostałam z tą 'kulturalniejszą' grupą..I tak było w tej grupie więcej osób ^.^ A one sobie poszły nie wiadomo gdzie jeszcze po jakiegoś kolesia któremu w głowie tylko cycki, dupy itp.. Mam gdzieś takie fałszywe 'koleżanki'. Dobra koniec już nie będę się nad nimi użalała. Jakie jest Wasze ulubione Anime? Jakie obecnie oglądacie? Jakie gatunki Anime najbardziej lubicie oglądać? Interesuje mnie to xd To ja może napiszę które Anime są moimi ulubionymi i jakie obecnie oglądam :33:

Jak dla mnie, najlepszym Anime na świecie jest 07-Ghost. Opowiada o chłopcu który ucieka z wojska aby nie zginąć. W ten sposób dostaje się do klasztoru i tam toczą się jego przygody. Dowiaduje się prawdy o sobie i swoich rodzicach. Anime warte obejrzenia.
A obecnie oglądam Acchi Kocchi ^3^ Anime jest z tego roku i według mnie bardzo podobne do A-channel. Opowiada o przyjaciołach którzy mają wiele ciekawych przygód. W Anime jest dużo kotów :3 Jest bardzo śmieszne, może wręcz rozbawić do łez. Polecam. Oglądnęłam dopiero 2 odcinki ale już mi się strasznie podoba ^^ 
To ja już się pochwaliłam jakie Anime jest moim ulubionym i jakie oglądam =^3^= Teraz Wasza kolej. Możecie też mi wysyłać różne pytania na adres e-mail: majaz@vip.onet.pl To ja spadam, paaa ;333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz